Legalább egy, de akár két hónapot is csúszhat az újpesti 3-as metrószakasz átadása
Év vége helyett csak jövő februárban vehetik birtokba a budapestiek a Lehel tér és Újpest-Központ közötti metrószakaszt.
Év vége helyett csak jövő februárban vehetik birtokba a budapestiek a Lehel tér és Újpest-Központ közötti metrószakaszt.
Egy hét alatt százötvenen jeleztétek a főpolgármesternek az elviselhetetlen meleget az orosz metrókon. De nem lesz légkondi, maximum nagyobb teljesítményű légkeverő berendezés – írja a szakmai szervezet.
Tarlós István főpolgármester pénteki sajtótájékoztatóján azt mondta, a Lánchidat nem látja alkalmasnak arra, hogy gyalogoshíddá alakítsák, ellenben említett egy másik helyszínt, ahol támogatná, hogy kifejezetten gyalogoshíd épüljön. A 3-as metró felújítására összedobják a pénzt. Beszélt arról is, indulna-e újra.
Annyi már most biztos, hogy a hétfői leállás nem tűz miatt volt.
A BKV megint kitolta a közbeszerzés határidejét.
A felújításról híreket közlő weboldal szerint a munkálatok az ütemterveknek megfelelően haladnak.
154 milliárd forintot biztosít az Unió a legforgalmasabb fővárosi közlekedési vonal teljes infrastruktúrájának felújítására.
Volt már baj az ajtókkal, az illesztésekkel, felfedeztek a külső részeken idő előtti rozsdásodást, és a Magyar Narancs szerint az ülésekkel sem stimmel minden a 3-as metró szerelvényein, amelyeket a hivatalos kommunikáció szerint felújítva küldtek vissza a tendert megnyerő oroszországi cég gyárából Budapestre. A BKV elismerte, hogy mindegyik ülést cserélni kell.
Korábban már több fénykép is készült az orosz kocsik rozsdásodásáról, most még újabb elváltozásokról ír a zoom.hu. Pedig épp ma jelentette be Tarlós István, hogy milyen jól működnek az új járművek.
Tarlós István azt mondta, folyik az eljárás a margitszigeti teniszstadion ügyében, és csak akkor épülhet meg ott az építmény, ha az nem veszélyezteti a sziget természetes funkcióit. A főpolgármester szerint a Római helyett pedig inkább olyan helyen épülhetne árvízi védmű, ahol a lakók örülnek is annak, és nem tiltakoznak ellene. Arról is kérdezték, vállalná-e újabb négy évre a főpolgármesterséget.
Kőbánya-Kispest és Nagyvárad tér között pótlóbusszal lehetett utazni.
Ellenzéki szereplőkről, a mögöttünk hagyott választásról, valamint a fővárost érintő fejlesztésekről is beszélt a Magyar Időknek adott pénteki interjújában Tarlós István. Szerinte az újabb Orbán-kormány csak Budapest javát szolgálja.
A Nyugati pályaudvaron megvizsgálják, lehetne-e oda is ferdepályás liftet beépíteni a hagyományos, függőleges aknás helyett. A Dózsa György úton a felújítás befejezése után építenek be liftet.
A Közlekedő Tömeg Egyesület a szerdai fővárosi közgyűlés előtt arra hívta fel a figyelmet, hogy több metróállomáson csak a peron és az aluljáró akadálymentes összekötését teszik lehetővé, az aluljáró és a felszín közötti kapcsolat sorsa bizonytalan. A ferdepályás liftek beépítésének tervét is kritizálták.
A Nagyvárad tér és a Deák tér között szünetel a közlekedés, pótlóbusz jár.
Két ember veszett össze valamin, egyikük aztán kést rántott, és többször megszúrta vele a másikat.
A vagon padlója ennél is melegebb volt, ott 40 foknál is többet mutatott a mérőeszköz.
A cég felújításról, korszerűsítésről és 30 éves garanciáról beszél.
Az önkormányzati választásokra se fejeződik be az M3-as metró felújítása, holott eredetileg már az országgyűlési választások előtt megtartották volna az átadó ünnepséget – értesült a Magyar Narancs.