33 fokot mértek a felújított 3-as metró kocsijaiban
A vagon padlója ennél is melegebb volt, ott 40 foknál is többet mutatott a mérőeszköz.
A vagon padlója ennél is melegebb volt, ott 40 foknál is többet mutatott a mérőeszköz.
A felújításról híreket közlő weboldal szerint a munkálatok az ütemterveknek megfelelően haladnak.
Volt már baj az ajtókkal, az illesztésekkel, felfedeztek a külső részeken idő előtti rozsdásodást, és a Magyar Narancs szerint az ülésekkel sem stimmel minden a 3-as metró szerelvényein, amelyeket a hivatalos kommunikáció szerint felújítva küldtek vissza a tendert megnyerő oroszországi cég gyárából Budapestre. A BKV elismerte, hogy mindegyik ülést cserélni kell.
A Nyugati pályaudvaron megvizsgálják, lehetne-e oda is ferdepályás liftet beépíteni a hagyományos, függőleges aknás helyett. A Dózsa György úton a felújítás befejezése után építenek be liftet.
A Közlekedő Tömeg Egyesület a szerdai fővárosi közgyűlés előtt arra hívta fel a figyelmet, hogy több metróállomáson csak a peron és az aluljáró akadálymentes összekötését teszik lehetővé, az aluljáró és a felszín közötti kapcsolat sorsa bizonytalan. A ferdepályás liftek beépítésének tervét is kritizálták.